Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

beirel-telecom
> Прежде чем задать вопрос

Прежде чем задать вопрос, убедитесь, что его еще не задавали и ответ на него уже не дали. Проверьте Раздел Новости Воспользуйтесь расширенным Поиском, к нему прилагается помощь на русском языке по методам поиска. Также не забываем про общие правила форумов. Уважайте друг друга и не создавайте тем-близнецов.

6 страниц V  « < 2 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> Crysis
 
Bob
сообщение 9.1.2008, 7:22
Сообщение #61


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



Для обладателей не лицензии вышел крек для 1,1 (есть на геймкопиворлд.ком)
(сам не пробовал так как пока не ставил smile.gif )

2Dark давал пользователю Ganj пару ссылок на пириговый фпт но он что то молчит , хотя работает он часто.
ftp://alexp.internets.ru/

PS
Насчёт лицензии , даже имея на руках лиц CD (DVD) всё равно пользуюсь кряками (если только нету траблов с игрой в online) , просто не люблю туда сюда диски ставить =)

PPS
Спокойно запустил с DTools 4.11 Lite и YASU 1.4 =) (мини образ с геймкопиворлд , следовательно крек отпадает)
Vista Ultimate 64 (XP не пробовал так как не стоит)

Сообщение отредактировал Bob - 9.1.2008, 7:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
GANJ
сообщение 9.1.2008, 19:18
Сообщение #62


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 427
Регистрация: 27.2.2006
Из: космоса

Пол:
Сегмент: 9



запустил с DTools 4.10 и YASU 1.4 и всеравно игра видит эмулятор дисков, что делать?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Lexus77
сообщение 9.1.2008, 22:29
Сообщение #63


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 304
Регистрация: 9.8.2007
Из: Pushkino

Пол:
Сегмент: 7



Итак! тест под Виста 64. (дрова на видео 169.25 WHQL, устанавливал с образа диска английской версии,запускал без крякоф, используя диск от русской лицензии)
Без патчика
09.01.2008 21:45:53 - Vista 64
Beginning Run #1 on Map-island, Demo-benchmark_gpu
DX10 1680x1050, AA=4x, Vsync=Disabled, 64 bit test, FullScreen
Demo Loops=3, Time Of Day= 9
Global Game Quality: High
TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s)
-----------------------------------
!TimeDemo Run 2 Finished.
Play Time: 85.00s, Average FPS: 23.53
Min FPS: 13.70 at frame 151, Max FPS: 26.80 at frame 1770
Average Tri/Sec: -21834068, Tri/Frame: -927945
Recorded/Played Tris ratio: -0.99
TimeDemo Play Ended, (3 Runs Performed)
С патчиком
09.01.2008 22:15:36 - Vista 64
Beginning Run #1 on Map-island, Demo-benchmark_gpu
DX10 1680x1050, AA=4x, Vsync=Disabled, 64 bit test, FullScreen
Demo Loops=3, Time Of Day= 9
Global Game Quality: High
TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s)
-------------------------------------
!TimeDemo Run 2 Finished.
Play Time: 88.83s, Average FPS: 22.51
Min FPS: 13.27 at frame 1033, Max FPS: 29.12 at frame 989
Average Tri/Sec: -20897826, Tri/Frame: -928176
Recorded/Played Tris ratio: -0.99
TimeDemo Play Ended, (3 Runs Performed)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 9.1.2008, 23:06
Сообщение #64


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



Цитата:
(GANJ @ 9.1.2008, 19:18) *
запустил с DTools 4.10 и YASU 1.4 и всеравно игра видит эмулятор дисков, что делать?

Тогда качай крек

Кстати в системе должен быть установлен только DT , если есть Alco 120 , сноси всё и ставь DT
(попробуй скачать DT 4.11 Lite)
И YASU надо кидать в папку с установленым DT и запускать оттуда.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 10.1.2008, 14:59
Сообщение #65


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



http://www.gametrailers.com/player/29551.html
good.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
GANJ
сообщение 10.1.2008, 19:14
Сообщение #66


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 427
Регистрация: 27.2.2006
Из: космоса

Пол:
Сегмент: 9



Bob скачал DT 4.11 Lite установил, а почле он мне пишет вставте оригинал диска а не резервную копию?!, хотел кряк скачать с того сайта что ты даешь, но что там все непонятно как лить, прицепи его на форум или еще какнить)

!


i


никаких прицепляний, читай правила
 

 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Lexus77
сообщение 6.3.2008, 22:47
Сообщение #67


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 304
Регистрация: 9.8.2007
Из: Pushkino

Пол:
Сегмент: 7



А вот и патчик 1.2 поспел smile.gif 361мег.весит ЗЫ: вот это фикс лист! я ф шоке

Changelog:

Optimizations and Stability

*Corrected a number of memory leaks with FSAA modes.
*Optimized Object Motion Blur for DX10 Very High Spec
*Destroying objects will now properly remove their decals from the world under DX10.
*Fixed a number of memory leaks with some procedural vegetation and destroyable objects physicalization.
*Fixed issue in windowed mode where the map or weapon attachment UI cursor can leave the game window.
*Fixed potential server exploit that could cause servers to crash
*Fixed crash with AI triangulation in the editor

General Fixes/tweaks

*Added new effects for vehicle shattering after being frozen
*Player movement will now be cancelled if the player is shooting while moving in prone mode.
*Fixed issue where player will exit VTOL from closed rear hatch irrespective of seat.
*Continuously firing the VTOL machine gun in 3rd person mode no longer causes the VTOL to descend.
*Fixed an issue where vehicle 3rd person camera could break when switching the player ”ControlledTurret” flag while using the gun.
*Fixed identical swimming sounds being used on surface, underwater and swimming in different directions.
*Frogs will no longer block the player’s view after being picked up
*Fixed an issue where in unarmed mode, the character's arms will suddenly reappear and disappear when picking up and dropping an object.
*Fixed health recharge rate when computing drowning damage.
*If climbing a ladder while cloaked, energy no longer depletes at the same rate as if player were standing still.
*Mouse cursor will no longer be permanently removed on attaching gamepad.
*Fixed issue where resetting gamepad control with Default button doesn't enable Force Feedback.
*Fixed issue where the Clear All and Back Keys do not function properly when creating a profile on the gamepad.
*Fixed the "Back" key in the on-screen keypad not deleting the first character in the keypad text box.
*Fixed the "Clear All" key not functioning for text input in the on-screen Keypad.
*Waterfalls can now be viewed from underwater.
*Virtual keyboard now functions correctly when a game pad is connected
*Fixed an issue where users can lose the ability to look around with the Right Stick.
*Player no longer continues to move forward when prone on roof of bunker after letting go of button.
*Mouse cursor now hidden when virtual keyboard is enabled
*Fixed an issue where key bindings were not saved until the player resumed the game
*Fixed a number of chainlink fences/barbwire that could not be shot through.
*Fixed a broken LOD1 on electricity pylon object
*Fixed player receiving damage from ragdolls.
*Decoupled basic speed-mode movement speed from current suit energy level. Sprinting still takes up energy.
*Fixed bolting/pumping sound not playing when firing shotgun, precision rifle and gauss rifle in scope view.
*Fixed issue with vehicle mounted MOAR reload sound being audible for all players.
*Added mouse wheel scrolling support for server browser

Weapons

*Added ”overfreezing” sounds to handheld and vehicle mounted MOAR/MOAC
*C4 will now stick to doors correctly
*C4 can no longer stick to the surface of water
*Fixed an issue where the player could shorten the shot duration of the MOAR near the edges of a map.
*Fixed an issue when using dual handguns and switching to 3rd person view, a pair of arms will remain when running devmode or in editor
*Fixed an issue where the player could force firing after reloading if player clicks and keeps pressing fire button while reloading.
*Explosive charges no longer clip through the top of the NK tanks located in the munitions dump in mission tank.
*The ice beam animation from the moar gun no longer clips through the walls of tunnels.
*Grenade Launcher projectile is no longer invisible.
*When freezing a dual-SOCOM player, the second pistol will now be properly frozen.
*Freezing a player that is shooting a MOAR will now properly stop the MOAR's beam.
*Nano-Disruptor grenade will no longer disrupt the revive invulnerability effect.
*Fixed claymore/mine limit not being applied properly.
*Added an empty landmine animation.
*Players are no longer revealed to enemy on enemy minimap when using silencers on weapons unless they are within 5 meters of another player.
*When prone with a sniper rifle, the attachments menu should no longer be cut off.
*Fixed issue where dual wielding SOCOMs the pistol equipped in main hand doesnt automatically reload if weapon switched whilst empty.
*The crosshair for the TAC no longer disappears after the player zooms in and out of ironsight mode.
*Added missing animations for FY71 and SMG when holding an enemy and using the melee attack.
*Fixed issue when the player dropped last picked up SOCOM, even if that is the pistol with the most ammo.
*Scaled grenade launcher projectile for better visibility.
*Added smoke trail to grenade launcher shell for better visibility.
*Adjusted odd looking random rotation values for grenade launcher projectile
*Adjusted explosion radius of grenade launcher to be more efficient vs players
*Decreased air speed of grenade launcher projectile for better readability.
*Reduced initial visibility time of grenade launcher shell very slightly
*Improved the behavior of guided rockets, when aiming through player collision proxies. This should reduce instances of rockets flicking away from targets occasionally.
*Improved the HUD Grenade Indicator - Players will now be able to track one enemy and one friendly grenade. Enemy grenades show up as red, friendly as blue.
*Fixed a number of issues where the grenade indicator was not showing up on multiplayer clients.
*Added new grenade indicator icon.
*Improved the behavior of the Repair Kit, when repairing rotating turrets.
*Update singularity explosion effect.
*Fixed an issue with some weapon effects that would cause explosions not to be rendered.
* Moved assault scope further away from the camera to allow for a better peripheral view while zoomed

Vehicles

*Added first person view limits for helicopter, VTOL and APC rear seats.
*Fixed an issue with incorrect "friendly fire" icon in multiplayer VTOLs
*Helicopter wind effect no longer plays after vehicle is destroyed.
*Fixed a number of issues where players getting out of vehicles would get stuck in walls.
*Fixed issue where the AA cannon only produces tracers from the left side barrels
*Fixed issue with friendly fire setting not affecting vehicle-actor collisions
*Components can no longer be more than 100% damaged.
*Correct firemode now displayed when switching seats in Gauss Tank in Multiplayer.
*Improved vehicle handling under braking and boosting
*Tweaked damage for players hit by vehicles at lower speeds
*Reduced collision damage multiplier for actor-vehicle collisions in MP.
*Smooth out change between vehicle views when changing seats.
*Adjusted wall collision damage for civilian car.
*Reduced damage to trucks during slow collisions.
*Added new shell ejection effect for air vehicles.
*Vehicle lights will now turn off vehicle lights after player leaves vehicle.
*Vtol cannon now has correct spin up or spin down sounds
*Fixed issue with the amphibious apc taking far longer to repair than any other vehicle
*Fixed potential issue with tank turret rotation when a second player takes control of vehicle, the turret could be unsync’d between server and clients.
*Increased VTOL vulnerability to being hit by other aircraft cannons
*Added seat entry point for gunner position from roof of cab of Truck
*Fixed an issue where vehicle ammo could become greyed out when in a vehicle in a valid buyzone.
*Increased visibility of friendly player name tags by 3 times when in vehicles
*Fixed issue where players hands were not touching the hovercraft steering bars correctly
*Disabled vehicle exploding above a certain speed threshold in MP and SP when there isn’t a player in the vehicle.
*Locked camera in 3rd person view when player is using a vehicle mounted weapon in difficulty settings that allow driver controlled mounted weapons on vehicles.
*Fixed issue where explosions had no sound when hitting VTOL or helicopter
*Added overheat sounds for VTOL and helicopter guns
*Fixed issue with VTOL weapons not overheating correctly
*Greatly increased AAA damage vs VTOL and Helicopter
*Adjusted damage of rockets vs. AAA
*Fixed a number of issues where players would not get the correctly awarded/deducted amount of prestige points for team kills or enemy kills

SinglePlayer

*Fixed an issue with "Escort Prophet out of sphere" objective failure causing reloading issues.
*Player will now be prone if loading a level that was saved while they were prone.
*Fixed an issue with troopers missing shield fx if the player was holding them when the level was saved and loaded.
*Fixed issue where after saving the game manually while in the shell, the save will not immediately appear in the save list.
*Player no longer has grenade controls during cutscenes
*Player is no longer able to carry enemies into cut scenes.
*Fixed issue where player weapon loses shadow on loading save game.
*Fixed player view aligning to horizon on loading.
*Helmets on the Navy personnel on the flight deck now fit their heads.
*Added a missing texture at the base of doorway leading to schoolhouse roof from staircase in village.
*The paper on all of the clipboards through out fleet no longer appears to be upside down.
*Improved AI machinegun handling (both stationary and mounted machineguns on vehicles.)
*Increased player melee damage and decreased AI melee damage
*Increased damage of most player-fired weapons and decreased damage of most AI-fired weapons.
*Helmets will never deflect shots when the player hits them while using weapon sights.
*Halved suit energy required for punching in strength mode.
*Adjusted AI vehicle coax gun pitch limits

MultiPlayer

*Fixed issue where death effects were only showing on remote players.
*Server admins can now remove the server password with 'sv_password 0'.
*Clients with a password set can now correctly connect to unpassworded servers.
*Fixed some game states not properly resetting after game restart.
*Fixed an issue where factory vehicle marker was not showing up for clients. The vehicle you purchased is now visible with a blue icon.
*Fixed an issue where scores could change after the game has ended.
*Fixed issue where sometimes demotions would not be properly announced.
*Radio commands will now be properly played as a voice sound.
*Fixed an issue in spectator mode where the player's view could clip through the top of objects
*Fixed an issue where vehicle shattering effects were not playing on clients
*Fixed an issue where standing on a crouched squadmate would cause model clipping.
*Fixed an issue where the player was unable to purchase additional mines or claymores through load out menu if one already in inventory.
*Fixed issue with missing subtitles in French version of PowerStruggle tutorial.
*Player can now no longer create and save unpurchasable custom loadouts by including multiple pieces of kit equipment.
*Player can now no longer create custom loadouts with more weapons than the player can carry.
*Fixed issue where player was automatically assigned armor mode when switching to spectator team.
*Fixed issue where tutorial message warning player of an enemy base is played too late.
*Fixed issue where tutorial message starts too soon when player gets to the aviation factory.
*Player no longer gains 1 free grenade when he uses up all ammo in a grenade launcher and purchases a different weapon.
*Fixed a potential negative ammo hurricane issue.
*Fixed an issue where if the player picks up a claymore after placing two claymores, player's weapon will not switch to claymore upon pick up.
*Player can no longer suicide when already dead.
*The loadout menu no longer changes to the weapons menu when an alert event occurs in the game.
*When using PDA, if any player captures a location it will no longer revert to the first page of the PDA.
*Players will no longer be banned for team killing while in pre-game period.
*Players will now be able to pick up a respawned MOAR attachment.
*Fixed not being able to scroll player names on end of game scoreboard.
*Fixed an issue where the character's hands immediately disappears when attempting to throw a grenade with dual socoms equipped.
*When grabbing an enemy while Dual SOCOMs are equipped the right hand SOCOM will no longer disappear.
*Fixed an issue where the parachute is not seen by players when deployed in Powerstruggle.
*Fixed issue where VOIP doesn't work properly on non-dedicated servers.
*Tweaked spectator camera so view is more horizontal.
*Delayed manual switching to spectator mode right after death.
*Fixed issue where spectators don't see player names in IA.
*Map filter no longer allows the user to input an infinite amount of characters.
*Removed ability to highlight players on instant action scoreboard.
*Fixed issue where the player score was not the default view when pressing the 'Tab' button in MP.
*Fixed a number of issues where projectiles are not playing explosion effects and sounds on clients.
*Added team colors to kill/death messages
*Purchasing SMG and SCAR ammo now gives the correct amount of bullets in each clip
*Increased FY71 Incendiary ammo damage slightly
*Teamkilled players will no longer drop their weapon.
*Fixed an issue where enemy HQ flag icon would disappear.
*Added some additional clamping and protection to some console variables that could be used to cheat.
*Added a number of warnings for incorrect map version and missing maps when connecting to servers.
*Added a number of missing additional entities to the network scheduler
*Fixed an issue where players could be killed with AV mines placed above vehicles but not in contact with the vehicle.
*TAC icon for enemy players will now disappear when the player who is carrying a TAC launcher cloaks.

New Features

*Added auto team balance. Players will now be moved from full teams to the opposing side when dead if the numbers are unbalanced.
*Added multisample shading for shadows.
*Added vehicle-specific shatter effects when vehicles have been frozen.
*Logitech G15 display now fully supported in MP and SP
*Added free-rotation support for spectator camera.
*Added zooming support for spectator camera.
*Added mod loader to the main menu. User created content can now be loaded and unloaded through this menu.
*Added some additional audio hitfeedback functionality to multiplayer and singleplayer bullet impacts. Headshots will include an audible ding in multiplayer games.
*Improved red near-death HUD effect and visual feedback for player being hit.
*Added additional audio feedback for player hitting enemies. The feedback can be disabled with "g_useHitSoundFeedback 0".
*In single player, AI can now be knocked over while running into them in speed mode.
*Added numbers to energy bar in PowerStruggle for quicker reference
* Allow loading of custom objectives.xml files inside the respective level folder.
Вот ссылка http://www.gamershell.com/download_23577.shtml
И еще инфа для крякеров - после этого патча мини образ с даемон тулзом и ясцу не работает (я с родным диском ток запустить смог)

Сообщение отредактировал Lexus77 - 7.3.2008, 12:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
GANJ
сообщение 6.3.2008, 23:35
Сообщение #68


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 427
Регистрация: 27.2.2006
Из: космоса

Пол:
Сегмент: 9



ну ты ссыль бы выбросил суда, а то чо лог то ридить толку.))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 7.6.2008, 16:00
Сообщение #69


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



Electronic Arts и Crytek анонсировали дополнение к самому технологичному шутеру современности Crysis. События в Crysis: Warhead будут развиваться параллельно оригиналу, а играть мы будет за Сержанта Сайкса (Sergeant Sykes), более известного вам как Псих (Psycho), который таинственно исчезал в оригинальной игре. Обещают новое оружие, траспортные средства, а также улучшенный мультиплеер.

Разработкой Warhead занимается будапештская студия Crytek. Выход игры эксклюзивно для PC планируется на осень этого года. Первые скриншоты обещают появиться в конце месяца.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
GANJ
сообщение 8.6.2008, 1:41
Сообщение #70


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 427
Регистрация: 27.2.2006
Из: космоса

Пол:
Сегмент: 9



чудненько. очередное мегаграфическое мясцО

Сообщение отредактировал GANJ - 8.6.2008, 1:41
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 26.6.2008, 11:51
Сообщение #71


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



http://www.youtube.com/watch?v=6fQ-T-sjIsg&
haha.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 27.6.2008, 7:15
Сообщение #72


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



Подробнее о Crysis: Warhead


Чешский сайт Tiscali.cz поделился некоторыми подробностями о шутере Crysis: Warhead. Напомним, что разработка игры поручена венгерскому отделению Crytek, а релиз намечен на 18 сентября.

Основные особенности Crysis: Warhead:
Играем, как уже было известно, за "параллельного" персонажа - Psycho
Действие игры начинается одновременно с оригиналом, чтобы в итоге привести нас на авианосец, где мы встретим Nomad`а
Все боевые действия в Warhead происходят, в основном, на другом конце острова
Менее линейный подход к геймплею, в отличие от оригинала
Те же основные функции нанокостюма, но все же обещан некий сюрприз
Одиночная кампания рассчитана на 8-10 часов
Как минимум два новых вида оружия: гранатомет и двойной SMG
Улучшенный ИИ врага. Теперь противник способен "мыслить" и действовать тактически
Новые средства транспорта: бронеавтомобиль Recon Scout и катер на воздушной подушке
Новый командный режим мультиплеера
Движок существенно оптимизирован и работает гораздо быстрее на том же оборудовании
Для максимальных настроек теперь не требуется DX10
Для установки и игры не потребуется оригинальный Crysis


PS
Это хорошо что они хотят его запихнуть на приставки, вот уже вроде двигло оптимизировали =D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Lexus77
сообщение 27.6.2008, 12:18
Сообщение #73


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 304
Регистрация: 9.8.2007
Из: Pushkino

Пол:
Сегмент: 7



Интересно сколько бут стоить этот новый-старый Crysis smile.gif Если столько же, сколько оригинальный Crysis, то покупать его уже точно не буду tease.gif - платить за туже игру,но на оптимизированном движке (что должны были сделать изначально,ну или ХОТЯБЫ поправить патчами) чет не охото....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 10.7.2008, 11:03
Сообщение #74


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



Конечно, Crytek может сколько угодно рассказывать о том, что Crysis: Warhead - это не дополнение, а полноценная новая игра по известной интеллектуальной собственности, которая поведает альтернативную историю из вселенной оригинальной игры.

Однако ценник, недавно установленный на Crysis: Warhead несколькими крупными онлайновыми магазинами, в частности Amazon и GameStop, говорит об обратном. Купить игру можно будет за скромные $29,99.

Напомним, Crysis: Warhead поведает нам историю сержанта Сайкса (Sergeant Sykes), которого поклонники Crysis могли запомнить под прозвищем Psycho. Собственно, главному герою снова предстоит расстреливать всех и вся на другой стороне острова из оригинального Crysis. Помимо новой сюжетной линии, нам обещают новое оружие, транспортные средства и изменения в многопользовательской составляющей.

PS
от себя
Надеюсь что у нас она не по 750 ру будет.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Lexus77
сообщение 10.7.2008, 15:46
Сообщение #75


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 304
Регистрация: 9.8.2007
Из: Pushkino

Пол:
Сегмент: 7



Цитата:
(Bob @ 10.7.2008, 12:03) *
PS
от себя
Надеюсь что у нас она не по 750 ру будет.

ГЫ smile.gif Ну если СофтКлаб у нас ей бут барыжить то так оно и будет - 750ру или даже дороже...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
KAA
сообщение 10.7.2008, 15:49
Сообщение #76



Иконка группы

Группа: Admin
Сообщений: 2434
Регистрация: 8.10.2005
Из: Пушкино

Пол:
Сегмент: 7



однозначно маст хэв, т.ч. цена значения не имеет... :) хоть 1500, хоть 2000р, если выйдет коллекционная коробка - возьму ее.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
KAA
сообщение 20.7.2008, 19:26
Сообщение #77



Иконка группы

Группа: Admin
Сообщений: 2434
Регистрация: 8.10.2005
Из: Пушкино

Пол:
Сегмент: 7



http://www.3dnews.ru/games/crysis_warhead_preview/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 26.8.2008, 9:03
Сообщение #78


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



Crysis: Warhead в печати


Компания Electronic Arts отправила в печать игру Crysis: Warhead. В Европе релиз состоится 12 сентября, а в Северной Америке продажи начнутся 16 сентября.

PS
На www.softclub.ru пока тихо =\
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Lexus77
сообщение 26.8.2008, 13:31
Сообщение #79


Ст.сержант
Иконка группы

Группа: Клиенты
Сообщений: 304
Регистрация: 9.8.2007
Из: Pushkino

Пол:
Сегмент: 7



Надеюсь этот новый Кризис бут не таким глюкавым и тормозным как Сталкер Чисто небо - как раз в Кризис погамаю, а тама гляди для Сталкера выйдет пару патчей и моды smile.gif
На Озоне зато уже есть tease.gif http://www.ozon.ru/context/detail/id/3963150/ Crysis: Warhead (DVD-BOX) - Предварительный заказ - 599руб.
Если на оЗоне такая цена, то в Сане он бут рублей по 450...

Сообщение отредактировал Lexus77 - 26.8.2008, 13:37
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Bob
сообщение 27.8.2008, 13:38
Сообщение #80


Ст.лейтенант
Иконка группы

Группа: Пользователи
Сообщений: 1552
Регистрация: 22.10.2005
Из: NSK-MSK |^_^

Пол:
Сегмент: 12



Цитата:
(Lexus77 @ 26.8.2008, 14:31) *
Надеюсь этот новый Кризис бут не таким глюкавым и тормозным как Сталкер Чисто небо - как раз в Кризис погамаю, а тама гляди для Сталкера выйдет пару патчей и моды smile.gif
На Озоне зато уже есть tease.gif http://www.ozon.ru/context/detail/id/3963150/ Crysis: Warhead (DVD-BOX) - Предварительный заказ - 599руб.
Если на оЗоне такая цена, то в Сане он бут рублей по 450...

Цена понравилась, с учётом что азон задирает цены.
маст хев

PS
да сталкер - баговое небо, очень разочаровал (в смысле багов и тд, а не самой игры) =\
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 

6 страниц V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0


 

RSS Текстовая версия Сейчас: 6.7.2025, 11:35